Thursday 7 April 2011

Lepas Geram!

Ok seriusly.. memang geram tahap dewa hari ni....

sesiapa yang berkenaan.... tolong la wei... tolong la faham orang lain.... 
bukanya saya x buat kerja langsung ok!

ok.. ko memang slalu buat kerja cepat.... tapi ko x sedar... kerja ko tu copy and paste.... ko x sedar... ko da menyusahkan orang yang nak compile... 
saya... memang saya buat kerja lambat.... tapi saya try ok untuk siapkan cepat....
n saya da minta maaf pun dengan ko...
yang ko marah sangat sampai nak buat silent war 2 apasal??
pastu p cakap ngan orang lain... buruk-burukan sy...
sakit hati ko tau x???

whatever la wei... 
tapi satu yang ko perlu ingat dan sedar....
walaupun ko ni pandai.... 
tapi buat kerja berkumpulan...
ko pun hampeh juga... 
Nobody perfect!!

sangat - sangat geram sampai nak nangis... 
i need ice-creams.... 

i need foods....

i need sleep...


See ya!!!


0 comments:

Post a Comment